NOVECENTO

Se fac citiva anisori de cind am auzit de Alessandro Baricco. Aveam o prietena care ii citea cu nesat cartile. I-am promis ca am sa citesc si eu ceva de el, insa stiam ca va trebui sa amin momentul.

Ei, bine, this is it. A venit momentul. Si acest moment a venit cind nu ma asteptam. Am gasit cartea asta intimplator intr-o biblioteca. O carte foarte micuta.

Nu am sa intru in foarte multe detalii pentru ca nu vreau sa fac recenzii ci doar sa iti sugerez, intr-un mod cit se poate de prietenesc, niste carti. Stii cum e cartea asta? Ca o dieta de vara. :)

Danny Boodmann T.D. Lemon Novecento si a lui mai-mult-decit-o-pasiune muzica mi-au amintit de Adrian Leverkühn (Doctor Faustus, Thomas Mann).

Pe masura ce am citit-o ma gindeam nu doar la faptul ca trebuie sa fie un specatol de teatru fain, ci si ca e o carte ideala de citit in tren. E subtire si lejera, astfel ca putem citi linistiti, fara ca zgomotele din compartiment sa ne bruieze. Ca tot veni vorba, am incercat sa citesc Beloved in tren. Nu m-am putut concentra pentru ca o femeia vorba intr-una (la dus) si apoi pentru ca unu avea niste tobe pe care nu se ferea sa le foloseasca (la intors).

Comentarii

  1. Pare interesanta pentru pasiunea lui (mereu m-au interesat cartile cu pacturi faustiene). Si mai e f. interesant imbinarea studiilor de filosofie ale scriitorului cu articolele sale legate de muzica. Poate o sa-mi cada si mie in mana intr-un viitor apropiat cartea asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, dar nu e vorba de niciun pact faustian. doar de pasiunea pt muzica.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare