2012 in carti

Am aminat cit am putut momentul asta pt ca nu ma pot lauda cu prea multe carti citite in 2012. Scuze am, bineinteles. Am avut mult de munca si am dus si mai multe lupte de adaptare la noile situatii. Si e si mai bineinteles ca promit sa-mi iau revansa in 2013.
Scurta listuta cu cartile citite in 2012:
1. Harriet Beecher-Stowe, Coliba unchiului Tom - cartea cu care am intimpinat anul 2012, dar parca nu-mi vine-a crede ca a trecut doar un an de cind am citit-o
2. John Fowles, Magicianul - o carte total diferita de cea de mai sus, de care mi s-a facut dor azi dimineata
3. Herta Muller, Mereu aceeasi nea si mereu acelasi neica - despre care am scris pe AltIasi
4. Ana Castillo, So Far from God - care a fost subiectul si obiectul lucrarii mele de disertatie si despre care am scris pe blogut
5. Franz Kafka, Metamorfoza
6. Goethe, Suferintele tinarului Werther - :)
7. Ana Castillo, The Mixquiahuala Letters 
8. Ana Castillo, Massacre of the Dreamers
9. Cehov, Livada cu visini, Ivanov, Unchiul Vania si Pescarusul - care mi-au placut exact in ordinea asta
10. Laura Esquivel, Like Water for Chocolate - o carticica simpatica, despre care ar fi citeva lucruri de scris, dar nu prea multe. poate ca am sa si criu cindva, dar intr-un cadru mai formal ;)
11. Denis Diderot cu-a lui Calugarita
12. Jane Nardin, Little Women in India
13. Gabriel Jose de la Concordia Garcia Marquez, Un veac de singuratate, despre care am scris ceva pe AltIasi.  Oricum, urasc cind starea mea de spirit afecteaza o lectura. Si anul asta mi s-a intimplat de doua ori. Cu Kafka si cu Marquez, dar mai ales cu Marquez. M-am luptat cu el. Cu-o carte asa frumoasa...



http://vi.sualize.us/la_vie_en_rose_books_coffee_cup_tea_picture_61tN.html

Comentarii

Postări populare