Fitzgerald si ploaia de vara

Primul contact cu Fitzgerald a fost în liceu cînd am citit Marele Gatsby și nu am fost deloc impresionată de lumea superficială creionată de el. Apoi am recitit Marele Gatsby în facultate, în engleză însă, și experiența mea a fost cu totul diferită. Am fost surprinsă să găsesc un roman mai bun, armonios, melodios și cu unele întrebări existențiale. 
Acum am citit volumul de nuvele Strania poveste a lui Benjamin Button și alte întîmplări din epoca jazzului și deși regret că nu l-am avut în engleză tot a avut un efect calmant asupra mea. Te relaxează în timp ce îți povestește despre lumea apusă a jazzului din anii '20 - '30. Desigur, mi-ar fi placut ca unele nuvele sa fie mai lungi si dezvoltate, Strania poveste a lui Benjamin Button a fost ca o cursa de cai, de pilda, insa efectul cartii a ramas acelasi. Proza lui Fitzgerald ma relaxeaza si calmeaza. Come rain or shine.  

Comentarii

Postări populare