Filme - 2022

 Unul dintre cele mai bune filme pe care le-am văzut în 2022 este Il buco (2021) - Michelangelo Frammartino. 


Am avut norocul să văd această bijuterie de film la cinematograf și să mă las captivată de fiecare imagine și fiecare sunet. Este un film aproape mut, în care doar natura, viața și păstorul vorbesc. Și o fac mai sincer și mai profund ca orice altceva. Cîntecul și chipul păstorului pot fi văzute ca personaje de sine stătătoare sau, cum scrie Peter Bradshaw în recenzia minunată și foarte frumos intitulată „Il Buco review - a wordless search for meaning at the bottom of an Italian abyss” din The Guardianmicrocosmosuri.  

Filmul invită la reflecție. E o călătorie în adîncuri. Ale tale. Dacă nu ești pregătit pentru asta, nu știu cu ce pleci de la film. Ai putea încerca altceva. Poate Alcarras (2022) - Carla Simon - un film despre viață, familie, piersici și TikTok:


Sau poate chiar The Humans (2021) - Stephen Karam -, o dramă despre oameni și viața de familie și pe care îl găsești pe Hbo. 


Iar dacă nici asta nu e bun, am auzit că a apărut Avatar 2. O fi și ăsta despre ceva. Dacă îl vezi și afli secretul, zi-mi și mie. 



Comentarii

Postări populare